.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سالانه 290 ميليون متر مكعب پساب وارد منابع آب و خاك ماندران ميشود

مدير كل حفاظت از محيط زيست مازندران گفت: سالانه 290 ميليون متر مكعب پساب وارد منابع آب و خاك ماندران مي شود.

رسول اشرفي‌پور امروز در جمع خبرنگاران و دست اندركاران شبكه طبرستان استان مازندران گفت: 70 تا 75 درصد اين پساب ها ناشي از فاضلاب بهداشتي است.
وي با اشاره به اينكه حدود 80 درصد زباله ها در استان مازندران پوسيدني است اظهار داشت: رويكرد دولت و مسئولان استان اين است كه با ساخت هشت كارخانه كمپوست با بحران زباله در مازندران مقابله كنند.
اشرفي‌پور بر اجراي طرح هاي آبفاي مازندران براي مهار فاضلاب ها تاكيد كرد و تصريح كرد: اگر تا 20 سال آينده فاضلاب خانگي به فاضلاب بهداشتي هدايت نشود آب هاي زير زميني آلوده مي شوند.
مدير كل حفاظت از محيط زيست استان مازندران با تاكيد بر اين نكته نبايد عدم توسعه صنعت در استان به قوانين زيست محيطي منسوب كرد اضافه كرد: محيط زيست جزو سرمايه ملي است و اين سرمايه را نبايد فداي برنامه هاي زودگذر كرد.
وي ميزان گردشگران استان را در طول سال بيش از 10 ميليون نفر اعلام و گفت: با اين تعداد سالانه دو هزار و 500 تن زباله وارد خاك مازندران مي شود كه 50 درصد اين زباله باقي مي مانند كه مي توان در جهت بازيافت بهره گرفت.
مدير كل صدا و سيماي استان مازندران نيز در اين ديدار با اشاره به پيام نوروزي مقام معظم رهبري مبني بر نوآوري و شكوفايي گفت: ايران اسلامي در مسير شكوفايي است و رسانه ها بايد در مسير خلاقيت و نوآوري گام بردارند.
بهرام حميدي با اشاره به رضايت مندي 85 درصد مردم به رسانه ملي بيان كرد: محيط زيست بايد در جهت فرهنگ سازي زيست محيطي با صدا و سيما همكاري كند تا بتواند سهم مهمي در ارتقاي فرهنگ حفاظت از اين منابع خدادادي داشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.